New favourite eye primer alert!

12:00



Lately, I have been obsessed with eyeshadows. You will always find me wearing eyeshadow, at least a nude-brown one. My very oily eyelids though, don't let the eyeshadow last more than an hour (I am not being dramatic here). So, I always use a primer! I have tried a lot of eyeshadow primers, but I haven't found my favourite one yet. 

My last purchase was the eyeshadow primer from Avon (€4.95), which I tried sometimes and I can honestly say it is really good. It has a thick creamy consistency and it is easy to apply. I usually need a small amount for both of my eyelids and I make sure to secure it with a bit of powder on top. This way, the eyeshadows tend to stay 8 to 10 hours without creasing. I am very happy with the results of this primer, especially when it comes with this price. 

Which is your favourite eyeshadow primer for oily eyelids? Recommendations please!

You Might Also Like

15 comments

  1. Πολύ ενδιαφέρον προιόν και οικονομικό!Εγώ χρησιμοποιώ την βάση της Essence!

    ReplyDelete
  2. Τον προηγούμενο μήνα έκανα και εγώ αυτό το primer δικό μου! Είχα ακούσει τα καλύτερα και πράγματι το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό! :)

    ReplyDelete
  3. η Avon έχει αρκετά υψηλό επίπεδο προϊόντων συγκριτικά με τις τιμές της...θα το δοκιμάσω σίγουρα!!! φιλιά...

    ReplyDelete
  4. @ioanna Δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ! Γενικά δεν ξέρω γιατί αλλά όσα έχω δοκιμάσει από την Essence δεν μου έχουν κάτσει πολύ καλά!

    Σευχαριστω για το σχόλιο σου! Φιλια πολλα <3

    ReplyDelete
  5. @Alexandra Χαίρομαι που σου άρεσε! Κι εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!! :)

    Φιλια πολλα <3

    ReplyDelete
  6. @justtryyourbest Εχεις δίκιο σε αυτό που λες.. Ειδικά το μακιγιάζ της είναι πολύ προσιτό και με απίστευτη ποιότητα προιόντων!!! Δοκιμασέ το και περιμένω εντυπώσεις!

    Φιλια πολλα :)

    ReplyDelete
  7. Πολυ ωραιο review ^^ θελω και εγω εδω και καιρο να το δοκιμασω, εχω ακουσει γενικα οτι ειναι πολυ καλη βαση σιγουρα θα την παρω καποια στιγμη :)

    ReplyDelete
  8. πολυ ενδιαφερον εγω χρησιμοποιω της essence και το Paintpot απο mac φιλια

    ReplyDelete
  9. Και εγω τη βρίσκω εξαιρετικη βάση αλλά δυστυχώς ''στεγνώνει'' γρήγορα.Πριν κλείσει καν τους 6 μήνες με δυσκόλευε πάρα πολύ η εφαρμογή του δεν απλωνόταν ομοιόμορφα.Τώρα χρησιμοποιώ το rubynesque-mac και της nyx το eyeshadow base.

    ReplyDelete
  10. Και γω αυτό χρησιμοποιώ μιας και ειμαι αντιπρόσωπος

    ReplyDelete
  11. Εγώ τη χρησιμοποιώ, και στην κυριολεξία το λατρεύω αυτό το προϊόν. Έχω κι εγώ τρομερά λιπαρό πρόσωπο και οι σκιές δεν ΄΄ κάθονταν΄΄ πάνω στο μάτι πάνω από 2 ώρες το πολύ.Τώρα είμαι ένα 8ωρο στη δουλειά και η σκιά είναι ακόμη στη θέση της.

    ReplyDelete
  12. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ !
    Ωραίο review!

    xxx

    ReplyDelete
  13. amazing blog.. was wondering if you like to follow each other's blog? do let me know on my page :) tks
    http://cresantiseema.blogspot.sg/

    ReplyDelete
  14. Πολύ ενδιαφέρον θα το δοκιμάσω σίγουρα ...φιλάκια

    ReplyDelete
  15. Να την δοκιμασετε κοριτσια μου αν δεν το εχετε κανει ακομη!!! :) Τη συστηνω σιγουρα!!! :)

    ReplyDelete

Facebook

Categories