Κραγιόν that you lovie!

16:23


Γεια σας! Το τελευταίο μου απόκτημα είναι 3 κραγιονάκια από τη Lovie. 
Τα λάτρεψα και τα τρία, κι έχουν γίνει μέρος του καθημερινού μου μακιγιάζ!




Το πρώτο είναι το No:2. Είναι ένα nude-ροζάκι που είναι το ιδανικότερο για το καθημερινό μου μακιγιάζ! Ταιριάζει με όλα τα χρώματα και είναι τόσο όμορφο στα χείλη! Απλώνεται σαν όνειρο κι ενυδατώνει τα χειλάκια μου. Το χρώμα δεν διαρκεί πολύ αλλά φεύγει ομοιόμορφα και αυτό μου είναι αρκετό!


Το επόμενο είναι το No:7. Είναι ένα περίεργο χρώμα κι έχει μέσα ροζ-μπορντώ-βυσσινό-μωβ ψυχρές αποχρώσεις. Ανάλογα με τη σκιά ματιών που χρησιμοποιώ καθώς και με το ρουζάκι που θα βάλω τονίζεται κάποια διαφορετική απόχρωση (από αυτές που ανέφερα) κάθε φορά! Τέλειο?!


Το τελευταίο είναι το No:32 που είναι ένα φούξια χρωματάκι τέλειο και τρελιάρικο! Το αγαπώ με πιο nude μακιγιάζ και με τα μαλλάκια μου ένα παιχνιδιάρικο κότσο!


Δείτε τα και πάνω στα χείλη μου πως γράφουν. 
Η πρώτη φωτο είναι με το πως είναι τα χείλη μου χωρίς τίποτα.



Αυτά από μένα! Σας άρεσαν? Εγώ ξετρελάθηκα!

Μέχρι το επόμενο ποστ,
Σμουυυυυυυτς!




You Might Also Like

11 comments

Facebook

Categories