Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Links i love #5

Γεια σας! Αυτή τη φορά σας έχω λαχταριστά Links i love που 
πιστεύω ότι θα απολαύσετε όσο κι εγώ!


1. Μια εύκολη λύση για εσάς που ψάχνετε μια διαφορετική σαλατούλα είναι εδώ και σας περιμένει να την φάτε!

2. Συμβουλές για να βάψετε τέλεια, εύκολα, γρήγορα κι επιτυχημένα τα μαλλάκια σας! Τέλος πια οι αντιαισθητικοί λεκέδες και οι άβαφες τούφες ;) 

3. Με το που είδα τις παρακάτω φωτογραφίες έπαθα σοκ! Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τα αγαπημένα μου links!

4. Μια πραγματικά υπέροχη-ξεσηκωτική-DIY ιδέα για να φτιάξετε μόνη σας μια tote bag (εγώ την μεταφράζω ως την-τσάντα-που-με-βολεύει-όσο-τίποτα-άλλο-για-κάθε-ώρα-της-ημέρας-και-για-κάθε-μέρος)


Ποιο σας άρεσε περισσότερο??
Φιλιά πολλά 


7 σχόλια:

Dimitra M είπε...

όλα είναι τεκεια λλα σαν λατρεις των φωτογραφιών μου άρεσε το λινκ με τις φωτος!!
Έχεις ταγκαριστει αν θελεις ελα να τοδ εις!!!
http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

Natalia Lmpr είπε...

Εννοειται πως θα ερθω!!! Σε ευχαριστω πολυ :)

Nazh San. είπε...

Όλα ειναι πολύ όμορφα αλλά μου άρεσε περισσότερο η DIY τσάντα... Φιλάκια πολλά

Vasiliki An είπε...

Πολύ ομορφη ιδέα για τη σαλάτα!! Και οι φωτογραφίες εκπληκτικές!!! Πολύ ωραιες επιλογές!! :)

Natalia Lmpr είπε...

Σας ευχαριστω πολυ!!! Εχει πολλα διαφορετικα θεματα και λινκ για να σας πιασω σιγουρα ολες σε καποιες αδυναμιες :Ρ χαχαχα

Kate Letivaki είπε...

Τρελαινομαι για σαλατουλες, τελεια ολα τα links!!!

Kelly-Louise Gimber είπε...

Really like your blog!


Could you check out my blog and follow it on bloglovin? I will follow back!
I have a new post everyday!

Stay fancy!
xxx Kelly-Louise

fancysince1992.blogspot.de

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown