Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014

Review | Avon Clearskin blemish clearing daily lotion

Αυτή την περίοδο το δέρμα μου ταλαιπωρείται από έντονη ακμή και αρκετές κοκκινίλες. Έψαξα να βρω κάποιο προιόν για να αντιμετωπίσω αυτό το πρόβλημα αλλά τίποτα από όσα βρήκα δεν είχε όσο καλά reviews ήθελα, για να το πάρω. Ξεφυλλίζοντας λοιπόν τον τελευταίο κατάλογο της Avon έπεσα πάνω στην Clearskin Λοσιόν καθαρισμού για δέρματα με ακμή για καθημερινή χρήση. Η τιμή της ήταν εξευτελιστικά χαμηλή οπότε είπα ότι δεν έχω να χάσω τίποτα κι έτσι την πήρα.

Είναι μια αντισηπτική τονωτική λοσιόν ιδανική για επιδερμίδες με ακμή με σαλικυλικό οξύ. Ελέγχει την λιπαρότητα, ενώ απομακρύνει τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα. Προσωπικά, το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση με την πρώτη εφαρμογή είναι το απίστευτα έντονο άρωμά της, αφού μυρίζει καθαρό οινόπνευμα. Παρόλο που μου αρέσουν οι μυρωδιές στα προιόντα, όταν χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο είχα φοβερό πονοκέφαλο. Το χρησιμοποιούσα για μια εβδομάδα πρωί βράδυ, μέχρι που αντί για να δω το δέρμα μου να καλυτερεύει, είδα το πρόσωπό μου να γεμίζει σταδιακά κι άλλες κοκκινίλες, να έρχονται περισσότερα σπυράκια στην επιφάνεια, όπως επίσης το δέρμα μου από κανονικό προς λιπαρό έγινε ξηρό με τάση για ξεφλούδισμα γύρω από την μύτη και στο πιγούνι. Ελάττωσα την χρήση σε μια φορά την ημέρα κι αφού τα συμπτώματα δεν μειώνονταν, το χρησιμοποιούσα μια φορά το τριήμερο. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι όσο δεν το χρησιμοποιούσα το δέρμα μου ηρεμούσε κάπως, ενώ μόλις ξαναερχόταν σε επαφή με τη λοσιόν, είχα πάλι έξαρση του προβλήματος.

Την σταμάτησα αμέσως λοιπόν και σήμερα, 10 μέρες μετά, δεν μπορώ να πω ότι έχει φύγει το πρόβλημα της ακμής μου, αλλά το δέρμα μου επανήλθε, το ξεφλούδισμα σταμάτησε και οι κοκκινίλες σιγά σιγά αντιμετωπίζονται. Το προιόν αυτό δεν πρόκειται να το ξαναχρησιμοποιήσω και δεν το συστήνω και σε κανέναν ως λύση για την ακμή.

*Τέλος, να σημειώσω ότι το δέρμα μου δεν θεωρείται ευαίσθητο και σπάνια εμφανίζω τέτοιες αντιδράσεις με προιόντα.

*Δεν ξέρω αν πρόκειται για προβληματικό προιόν ή έτυχε το δικό μου να είναι ελαττωματικό. 

Το έχει χρησιμοποιήσει καμία από εσας; 
Είχατε κι εσείς κάποια αντίδραση;
Ποιο προιόν για ακμή και κοκκινίλες έχετε να μου προτείνετε;

14 σχόλια:

Zaxari kai omorfia είπε...

αχ και σκεφτομουν να το παρω γιατι εχω και εγω σπυρακια και κοκκινιλες!

INA είπε...

καλησπερα!!!!!! ημουν και ειμαι παθουσα και εχω αρκετα να σου προτεινω. Ωστοσο το πιο σημαντικο ειναι να χρησιμοποιεις μονο φαρμακευτικα καλλυντικα και να μην πειραματιζεσαι μα εταιριες. Εχω αρκετες αναρτησεις επι του θεματος και αν θες μπορω και σε προσωπικο μηνυμα να σου πω καποια, μην καταχραστω εδω το χωρο σου. Φιλια

Natalia Lmpr είπε...

@zaxarikaiomorfia τι να σου πω.. μαλλον αστο καλυτερα :/

@ina θα μπω σιγουρα να δω τι προτεινεις!!! :) Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!!! <3

vasiliki vaso είπε...

αστα να πανε και γω μια απο τα ιδια..αυτο τον καιρο το προσωπο μου εχει γινει πολυ χαλια...αυτο δεν το εχω δοκιμασει και αποτι βλεπω δεν προκειται..πολυ ωραιο το Blogaki σου..μολις σε ανακαλυψα

Natalia Lmpr είπε...

@vasiliki σε ευχαριστω πολυυυ! φετος απο λιπαρο προς κανονικο εχω ξηρο δερμα με εντονη ακμη! χαμος αυτον τον χειμωνα! ασε :Ρ χαχαχα

Φιλια πολλα!!!

Δέσποινα Δεσποινάκι είπε...

δεν το εχω δοκιμασει αλλα δν νομιζω να το παρω κιολας φιλια!!!

INA είπε...

καλημερα!!!!!!! μηπως αντι για ξηρο, το δερμα σου εγινε ευαισθητο απο τις εντονες κρεμες για τη λιπαροτητα; τα συμπτωματα του ξηρου και του ευαισθητου δερματος ειναι ιδια, αλλα χρειαζονται διαφορετικα προιοντα για την αντιμετωπιση τους.

Natalia Lmpr είπε...

@δεσποινα η αληθεια ειναι οτι σου προτεινω την effaclar duo περισσοτερο απο αυτο :Ρ δεν την εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα! Φιλια πολλα :)

Natalia Lmpr είπε...

@ινα δεν ξερω να σου πω την αληθεια.. :/ ειδα πρωτα την απαντηση σου στο μπλογκ σου και απαντησα εκει και τωρα ειδα οτι με ρωτησες και εδω. σορρυ που σε πριζω αν και εισαι πολυ γλυκια που με βοηθας :) <3

Nadine είπε...

Πολύ χρήσιμο το ποστ σου! Είχα πάθει κι εγώ κάτι παρόμοιο με άλλο προϊόν και τρόμαξα να το συνεφέρω το πρόσωπό μου. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού της Apivita με ελιά και λεβάντα και το δέρμα μου έχει ηρεμήσει απίστευτα! Δεν είναι λοσιόν βέβαια αλλά σου προτείνω να το δοκιμάσεις, εγώ είδα τρομερή διαφορά :)

Natalia Lmpr είπε...

@nadine Apivita εεε? Το χω σιγουρα στα υποψην μου λοιπον ;)
Σευχαριστω πολυ για το σχολιο σου! Καλωσηρθες στην παρεα μας!!!

Φιλια πολλα <3

Nadine είπε...

@Natalia χαίρομαι πολύ που σε ανακάλυψα και έτσι για το καλωσόρισμα πέρνα από τα μέρη μου να παραλάβεις ένα βραβειάκι ΧD

http://nadinesdreams.blogspot.gr/2014/02/he-unpaixtable-blogger-award.html

Enaissoul είπε...

I really like Avon products, i use it frequently.. are really good.

I invite you to visit and follow my blog if you liked it.. I can follow back if you want!

Greetings and welcome!

http://enaissoul.blogspot.com.es/

Ανώνυμος είπε...

πηρα το avon magix face perfector.Οταν το χρησιμοποιουσα ειχα μια ελαφρα φαγουρα και καψιμο,δεν εδωσα σημασια ομως και μετα απο 5-6 ημερες χρησης μου δημιουργησε μια ανοιχτοχρωμη κηλιδα στο δερμα στα ζυγωματικα εως τα πλαινα της μυτης.Ελπιζω και ευχομαι να επανελθει το δερμα μου και δεν προκειται να ξαναγορασω προιον avon.Να σημειωσω οτι δεν εχω ευαισθητο δερμα.

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown