Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

This, that or else Beauty Tag!

Αυτό το tag το βλέπω παντού πια! Μα παντού! 
Και όσο το βλέπω, τόσο πιο πολύ μ'αρέσει. Έτσι, αποφάσισα να το κάνω κι εγώ! 
To tag αυτό το ξεκίνησε η Θεοδότα από το Desert rose!

Και πάει κάπως έτσι...

1.Sephora ή Hondos center;

Προτιμώ τα Sephora! Έχουν κάποια exclusive brands που λατρεύω!

2.Too faced ή Benefit;

Δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις δυο μάρκες αλλά ανυπομονώ να δοκιμάσω και τις δυο!

3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;

Λατρεύω οτιδήποτε έχω πάρει από Radiant! Κραγιόν, παλέτες, σκιές, μανώ, τα πάντα!

4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;

Τιποτε δεν συγκρίνεται με την χαλάρωση που προσφέρει το αφρόλουτρο! Το κάνω στάνταρ 2 φορές το μήνα και είναι η καλύτερή μου!

5.Body butter ή Body lotion;

Και τα δύο μου αρέσουν αλλά προτιμώ τη λοσιόν!

6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;

Εννοείται το κρεμοσάπουνο! Δεν ξέρω γιατί αλλά το κλασσικό σαπούνι με αηδιάζει αφάνταστα λόγω της υφής του! Είμαι περίεργη εε?

7.Νύχια μακριά ή κοντά;

Λατρεύω τα μακριά νύχια! καλά, όχι και της μάγισσας όμως! Αλλά δυστυχώς έχω κοντά γιατί ξεφλουδίζουν και σπάνε συνεχώς.

8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;

Λατρεύω να χαζεύω βιτρίνες με ζεστό καφέ στο χέρι και να δοκιμάζω ότι μου κάνει κλικ, ακόμη κι αν δεν πρόκειται να το αγοράσω!

9.Μονές σκιές ή παλέτες;

Δεν αγαπάω ιδιαίτερα τις σκιες είναι η αλήθεια αλλά αν χρησιμοποιήσω κάτι, θα είναι μονή. Αν και έχω παλέτες κάπου χωμένες και ανέγκιχτες!

10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;

Μακριά μαλλιά FOREVER!!!!

11.YSL,Dior ή Estee Lauder;

Αγαπώ Dior!!!

12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;

Δεν έχω πάρει τίποτα από τα τρία αλλά από αυτά που έχω δει σε άλλες bloggers, προτιμώ το Glowbox λόγω των brands που συνεργάζεται!

13.Υγρό ή gel eyeliner;

Μαρκαδοράκι!!!

14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;

Κλασσική! Η άλλη με γαργαλάει τραγικά!

15.Σφουγγάρι ή λούφα;

Τίποτα από τα δυο, χεράκια!

16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;

Ανάλογα το πρόσωπο και το κούρεμα. Εγώ συνήθως κάνω...χμμ...ανάλογα, όπως ξυπνήσω!

17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;

Πεθαίνω για σκουλαρίκια! Μεγάλα, βαριά, σικ αλλά και καθόλου διακριτικά!

18.Ματ ή shimmer σκιές;

Shimmer εννοείται!

19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;

Ναι, αλλά ο έρωτάς μου με κυνηγάει αφάνταστα γιαυτό το θέμα και το χω σταματήσει πια.

20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;

Σπίτι καλέ! Που λεφτά για κομμωτήρια!

21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;

Θέλω ένα μικρό και γλυκούλι αλλά φοβάμαι πολύ!

22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;

Όχι, νομίζω πως δεν μου πάει! Μου καταστρέφει όλη την θηλυκότητά μου!

23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;

Ρούχα!! Άπειρα ρούχα!!

24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;

Δεν μου παίρνουν καλλυντικά συνήθως. Είμαι λίγο περίεργη κι έτσι για πιο safe επιλογή, διαλέγουν κάτι άλλο!

25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;

Χαχα, καλό! Σπίτι με την μουσικούλα μου και τη ζεστή μου σοκολάτα, χορεύω με άργιλο στο πρόσωπο και πιτζαμούλα και τρομάζω τους τριγύρω :Ρ

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου! Πρέπει να σας πω ότι το διασκέδασα πολύ το πρώτο tag μου!
Καλώ όσες θέλουν να το κάνουν και να μου αφήσουν από κάτω το λινκ να τις μάθω καλύτερα!

Φιλιά πολλά!!!


13 σχόλια:

Theodota Banti είπε...

Love love love,ωραίες απαντήσεις,λατρεύω την εικόνα με ζεστό καφέ στο χέρι να κοιτάς βιτρίνες!!!

Natalia Lmpr είπε...

σ ευχαριστω πολυ!!!! λατρευω βολτιτσες τι να κανω :Ρ

Κοραλλία Τ είπε...

Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου και πολύ καλό tag! :)

Natalia Lmpr είπε...

Σευχαριστω πολυ! Και μένα μου άρεσει πολύ αυτο το tag! :)

Kate Letivaki είπε...

χαχα τελειες οι απαντησεις σου σε μερικες συμφωνω απολυτα και σε αλλες εντελως διαφορετικες χιχι ^^

Marianna Chalkiadaki είπε...

Τέλειο tag και απαντήσεις! Τι όμορφο το blog σου, μόλις έγινα μέλος σου! Καλή αρχή!

Natalia Lmpr είπε...

@Kate γιαυτο ειναι τελεια αυτα τα tag! Γιατι οι διαφορες ειναι αυτες που μας κανουν ξεχωριστους!

@Marianna Σευχαριστώ πολύ! Εγώ σε ακολουθω ηδη! Μακαρι να σας αρεσει ο κόσμος μου! :)

CuteandGirlyDMS είπε...

νομίζω έχω διαβάσει αυτό το ποστ απο σχεδόν όλες τις κοπέλες και ποτέ δεν το βαριέμαι!!!! δεν ξερω γιατι... πολύ ωραίες απαντήσεις!

Eva M. είπε...

χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω tags και σας μαθαίνω καλύτερα κορίτσια! Μπράβο μπράβο!

beauty and the food beast! είπε...

Κι εγώ σπάνια φοράω σκιές!!!!!δεν τρελαίνομαι!!χαχαχα!!
φιλάκια!!!!!!!!

Natalia Lmpr είπε...

Σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ για τα σχόλια και καλωσήρθατε στην παρέα μου :)

Lila Amanatidou είπε...

Ωραίες οι απαντήσεις σου, ταιριάζουμε σχεδόν σε όλα!
Καλή αρχή στο blogging <3

Alexandra M. είπε...

Χαχαχ υπέροχες απαντήσεις!
Πόσο τυχερή είσαι που κάνεις αφρόλουτρο 2 φορές το μήνα! <3 :D Εύχομαι όταν θα έχω το δικό μου σπίτι να έχω και εγώ αυτή την πολυτέλεια.

Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown