New Avon Haul

16:49


Αυτή τη φορά το έριξα στο μακιγιάζ λες και δεν έχω ήδη πολλά προιόντα στη συλλογή μου! Πφφφ, τέσπα πάμε να σας δείξω τι πήρα και είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθείτε!



Κραγιόν Ultra Color Rich Rubies στην απόχρωση Noble Nude: Συσκευασία έργο τέχνης και ένα ευκολοφόρετο ωραίο nude χρωματάκι με πορτοκαλί και ροζ υποτόνους, το κάνει φανταστικό!
2,30 ευρώ


Κραγιόν Extra Lasting στην απόχρωση Eternal flame: Μοναδικό κόκκινο! Από τα καλύτερα που έχω δει! Γεμίζει ωραία τα χείλη και διαρκεί ωωωωρες! Δεν χρειάζεται παραπάνω από μια στρώση για γεμάτο, έντονο αποτέλεσμα.
2 ευρώ


Liquid eye shadow Supershock Vivid στην απόχρωση Chromed cocoa: Ένα διφασικό (όχι δεν είμαι τρελή, είναι όντως διφασικό) προιόν που από υγρή σκιά μετατρέπεται σε smooth σκιά όταν στεγνώσει. Πρωτοποριακό προιόν που δεν μπορούσα να μην το δοκιμάσω! Στον κατάλογο είναι η αλήθεια ότι έδειχνε πιο έντονη και πιο σκούρη απόχρωση ενώ στην πραγματικότητα είναι μια απαλή σαμπανιζέ με καλή προς μέτρια διάρκεια.
7,90 ευρώ


Calming effects redness corrector: Ένα υγρό προιόν που υπόσχεται πως διορθώνει τις κοκκινίλες του προσώπου. Τοποθετείτε μόνο του ή πριν το foundation ή την κρέμα Bb, ότι χρησιμοποιείτε τελοσπάντων. Εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένη από αυτό το προιόν καθώς θεωρώ πως, ενώ είναι αρκετά λεπτόρευστο, δεν απλώνεται ωραία στην επιδερμίδα αλλά δρα ως παχύρευστο και δεν εισχωρεί στους πόρους γεγονός που το κάνει να φαίνεται 'ξεχωριστό προιόν' στο πρόσωπο.
9,90 ευρώ


Κραγιόν Pink: Αυτό το κραγιονάκι δεν υπάρχει μέρα που να μην το φοράω από τότε που το πήρα. Είναι άσπρο στη συσκευασία του και όταν έρχεται σε επαφή με τα χείλη είναι ένα υπέροχο ροζ-μωβ απαλό. Είναι απίστευτα ενυδατικό και διατηρεί τα χείλη μου ενυδατωμένα και μυρωδάτα για ώρες, αφού έχει κι ένα υπέροχο ελαφρύ γλυκό αρωματάκι!
5 ευρώ


Planet Spa African Shea Butter luxurious facial souffle: Είναι μια κρέμα προσώπου με βούτυρο από τον Αφρικανικό Καρπό Shea. Το ωραίο με αυτό το προιόν είναι ότι είναι σουφλέ προσώπου, δηλαδή κάτι ανάμεσα σε μους και κρέμα ως προς την υφή της. Έτσι, είναι πολύ πολύ απαλή στο πρόσωπο και κλειδώνει την υγρασία στο πρόσωπο αφήνοντας μια δροσερή αίσθηση απαλότητας. Κάνει την επιδερμίδα να δείχνει αναζωογονημένη και λαμπερή. Like!
3,20 ευρώ


Solutions Bb gently beauty balm: Άλλη μια Bb cream που βλέπουμε στην αγορά. Είπα να την δοκιμάσω μιας και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τις Bb και πιστέψτε με έχω δοκιμάσει πολλές. Αυτή μου τράβηξε την προσοχή καθώς, περιέχει το σύμπλοκο Jujube fruit που συνδυάζει το Κινέζικο φρούτο Jujube γεμάτο βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία με χρωστικά και ΔΠ 15. Έχει πολλαπλά οφέλη καθώς απαλύνει, ενυδατώνει, φωτίζει, κρύβει τις ατέλειες, προστατεύει και χαρίζει ομοιόμορφη και φωτεινή επιδερμίδα. Κυκλοφορεί σε 2 αποχρώσεις και εγώ ως ασπρουλιάρα διάλεξα την πιο ανοιχτόχρωμη.
9,90 ευρώ τα 30ml



Αυτά λοιπόν είναι τα νέα προιόντα που προστέθηκαν στο μπουντουάρ μου!
Σας άρεσαν? 





You Might Also Like

2 comments

  1. Πολύ ωραία τα πράγματα που πήρες.Μου άρεσε πολύ το πρώτο κραγιόν Ultra Color Rich Rubies στην απόχρωση Noble Nude.Πολύ ωραία απόχρωση!!!

    ReplyDelete
  2. ναι την εχω βολευτει πολυ! ταιριαζει με ολα τα μακιγιαζ που κανω! :)

    ReplyDelete

Facebook

Categories