Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Avon Haul

Κι όμως! Παρεκτράπηκα για ακόμη μια φορά και παρόλη την δεινή οικονομική μου κατάσταση, ψώνισα ΠΑΛΙ!!! Από εδώ και πέρα θα αρχίσω να τρώω τα προιόντα που αγόρασα γιατί δεν έχουν μείνει λεφτά για φαγητό! Μπου χου χουυυυυ



Και μετά από την κλάψα μου, πάμε να σας δείξω τι αγόρασα αυτή τη φορά!!!


Σαμπουάν Advance Technique Color Protection: Με την τεχνολογία Colour Shield το σαμπουάν αυτό βοηθάει στην προστασία και στη διατήρηση του χρώματος των μαλλιών. Είναι κατάλληλο και για καθημερινή χρήση.
3ευρώ τα 400ml


A-Care θρεπτική κρέμα σώματος με αμύγδαλο και βούτυρο κακάο. Αφήνει την ξηρή επιδερμίδα με μια αίσθηση απαλότητας και έντονης ενυδάτωσης όλη μέρα! (πράγμα που χρειάζονται τα ποδαράκια μου αυτή την περίοδο). Έχω δοκιμάσει κι άλλες κρέμες σώματος αυτής της σειράς και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η συγκεκριμένη έχει ΜΟΝΑΔΙΚΟ άρωμα!!! Μου ρχεται να την φάω!
3ευρώ τα 400ml


Μπρονζέ πέρλες μακιγιάζ: Ήταν σε προσφορά και παρόλο που τελείωσε το καλοκαίρι, εγώ προσπαθώ να καθυστερήσω την απομάκρυνση του μαυρίσματός μου από το κακό φθινόπωρο! Άσε που σίγουρα θα μου χρησιμεύσουν το επόμενο καλοκαιράκι!!!
6ευρώ

















Solutions complete balance σύστημα περιποίησης για τη μικτή επιδερμίδα: Μετατρέπει τη μικτή επιδερμίδα σε ισορροπημένη. Αυτό το σύστημα βοηθά να γίνει ματ η ζώνη Τ ενώ αφήνει τα μάγουλα απαλά, σφριγηλά και ενυδατωμένα. Τα προιόντα σε αυτό το σύστημα είναι εμπλουτισμένα με εκχυλίσματα φύλλων Καμέλιας. Σχεδιασμένα να βοηθούν στην ισορροπία της φυσικής ενυδάτωσης της επιδερμίδας. Το σετ περιλαμβάνει μη λιπαρή κρέμα ημέρας με ΔΠ 15, μη λιπαρό ζελέ νύχτας και καθαριστική μάσκα με άργιλο.
3,50ευρώ


Clearskin blemish stick: Καλυπτικό στικ. Η αντιβακτηριδιακή του σύνθεση, στο χρώμα του δέρματος, καλύπτει τα σπυράκια και βοηθά στην μείωση αυτών καθώς και των μαύρων στιγμάτων.
1,50ευρώ



Σκια στην απόχρωση Cosmic brown: μια σκια με σαμπανιζέ-μπεζ-χρυσές-καφέ αποχρώσεις που θεωρώ ότι φωτίζουν άψογα το βλέμμα και είναι ιδανικές για καθημερινές εμφανίσεις! Την λάτρεψα!
7,90ευρώ


Primer σκιών: Βοηθά τις σκιές να παραμείνουν για ώρες πάνω στο βλέφαρο χωρίς να 'μαζέψουν'.
3,99ευρώ


Αυτά πήρα εγώ! Πως σας φάνηκαν? 
Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προιόντα?


Καλό 4μερο σε όλα τα κοριτσάκια μου!








10 σχόλια:

Eva M. είπε...

Έχω την παλαιότερη συσκευασία με τις bronze πέρλες, το Arabian Glow!
Είναι αρκετά καλό θα έλεγα μόνο που θα ήθελα να διαρκεί περισσότερο.
xxx

Natalia Lmpr είπε...

Εγώ το χρησιμοποιώ πάνω από το μεικ απ και κάπως κολλάει επάνω και διαρκεί μέχρι να βγάλω το μακιγιάζ μου!
Σευχαριστω πολυ για το σχολιο ;)

Kate Letivaki είπε...

χαχα καταρχην πεθανα στο γελιο με την εισαγωγη, και εγω μια απο τα ιδια ειμαι...μαλιστα μολις πηρα και εγω πραγματακια απο την avon... Η σκια φαινεται υπεροχη...την βαση για σκιες σκεφτομουν και εγω να την παρω ειναι καλη? Πολυ ομορφη αναρτηση, φιλια!

Natalia Lmpr είπε...

την βαση την εχω χρησιμοποιησει λιγες φορες αλλα εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενη! :)
Αν την δοκιμασεις, περιμενω γνωμη!!!
Φιλια πολλά!

tzen89 είπε...

Καλοφόρετα!!Το κραγιόν το έχω αρκετά χρόνια οπότε μάλλον πως δεν θα το βρεις.. ;)

Marianna Chalkiadaki είπε...

Η σκιά και το primer φαίνονται τέλεια! Θα τα κοιτάξω!

Natalia Lmpr είπε...

@tzen89 μην μου λες τετοια! Το λατρεψα! :(

@marianna κοιταξέ τα οπωσδήποτε! αξίζουν :)

tzen89 είπε...

Ενα βραβείο για σένα!
http://tzen89.blogspot.gr/2013/11/liebster-award.html

Vasiliki An είπε...

Ένα προς ένα τα πραγματάκια που ψώνισες...πάλι!!:ρ Μου άρεσαν πολύ! Και εγώ παρεκτράπηκα για ακόμα μία φορά ενώ ειχα πει να συγκρατηθώ λίγο τώρα,αλλά μάλλον δε θα τα καταφέρουμε ποτε!! ;) xx
Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

Natalia Lmpr είπε...

@tzen89 αααααα σε ευχαριστω πολυυυυυ! το πρωτο μου βραβειο!!!!! <3

@vasiliki ααααχ μεγαλο προβλημα κοριτσι μου με τα ψωνια αστα!!! οντως το βλεπω να συνεχιζουμε ετσι μεχρι να κλαιμε απο την πεινα :Ρ

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown