Τρίτη, 6 Αυγούστου 2013

Review: Carroten αντηλιακό spray μαλλιών

Αυτό το προιόν έφτασε στα χέρια μου κατά τύχη αφού το βρήκα σε μια από τις τσάντες παραλίας μου. Το χρησιμοποίησα λοιπόν στις πρώτες μου διακοπούλες και ήρθα να σας πω την γνώμη μου γιαυτό. 


Είναι ένα σπρέυ περιποίησης για τα μαλλιά. Περιέχει σύμπλεγμα βιταμινών Α+Ε+Β5 και Phytantriol που ενισχύει τη φυσική άμυνα της τρίχας και την πρόληψη δημιουργίας ψαλίδας. Προστατεύει τα βαμμένα μαλλιά από τις αρνητικές επιπτώσεις του ήλιου, της θάλασσας και του χλωρίου. Με μη λιπαρή υφή για απαλά και ανάλαφρα μαλλιά.

Και μετά από όσα γράφει το μπουκαλάκι, ερχόμαστε στα πρακτικά.  Ήμουν κοκκινομάλλα για πάνω από ενάμιση χρόνο και τώρα τα βάφω συνεχώς στο φυσικό μου χρώμα για να τα επαναφέρω, οπότε καταλαβαίνετε οι πρώην κοκκινομάλλες, ότι το μαλλί μου βγάζει ακόμη κόκκινο χρώμα μετά από κάποια λουσίματα. Χρειαζόμουν λοιπόν κάτι προστατευτικό που να μην τα κάνει να πορτοκαλλίσουν από τον ήλιο. Το χρησιμοποίησα για μια εβδομάδα σε καθημερινή βάση στη θάλασσα και μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ευχαριστημένη. Δεν είδα κάποια μεγάλη διαφορά ως προς την υφή τους, αφού μαλάκωσαν μόνο λίγο, αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό παίζει ρόλο μόνο το προιόν, αλλά μήπως και η καθημερινή ταλαιπωρία των μαλλιών από τον ήλιο και τη θάλασσα. Το λαδάκι αυτό δεν τα λάδωνε αλλά αντιθέτως, ένιωθα ότι δημιουργούσε μια προστατευτική ακτίνα γύρω από την τρίχα και δεν άφηνε το 'κακό' να περάσει (φοβερή περιγραφή, το ξέρω χιχιχι).
Το προτείνω σε όσες έχετε σγουρά μαλλιά που ταλαιπωρούνται στη θάλασσα και μετά σας βγαίνει η πίστη να τα επαναφέρετε.

                                                                     *Αυτό το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό*

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? 
Πως σας φάνηκε?



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown