Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Επιτρέψτε μου να συστηθώ...

Καλησπέρα σε όλες!
Σε λίγο καιρό.. το πρώτο μου ποστ έρχεται να σας καλωσορίσει και να σας κρατήσει συντροφιά.

Μέχρι τότε επιτρέψτε μου να συστηθώ :)

Ονομάζομαι Natty και είμαι 20 ετών. Σπουδάζω, ζω και εργάζομαι στην Αθήνα.
Είμαι ερωτευμένη με οτιδήποτε σχετίζεται με ομορφιά, μόδα, μουσική και όμορφα τοπία. Λατρεύω τις αλλαγές και τα ταξίδια, αν και στην καθημερινότητά μου προτιμώ να μην ''ξεβολεύομαι'' από τις συνήθειες και το πρόγραμμά μου. Παρακολουθώ εδώ και περίπου δύο χρόνια blogs και sites που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά μου, μέχρι που αποφάσισα να φτιάξω κι εγώ τον δικό μου 'blog'όκοσμο και να μοιράζομαι μαζί σας ιδέες και σκέψεις μου, καθώς και άλλα πράγματα που με εξιτάρουν! Κλείνοντας, να πω ότι είμαι αντιπρόσωπος Avon κι έτσι θα δείτε πολλά reviews για προιόντα αυτής της μάρκας μιας και τα δοκιμάζω πρώτη από εσάς. Έχω και μία σελίδα στο facebook οπότε, αν θέλετε να μάθετε κάτι παραπάνω γιαυτό, θα με βρείτε εκεί!

Καλώς σας βρήκα λοιπόν.....και το ταξίδι ξεκινά!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown