Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2013

Avon Haul !!!


 A-Care κρέμα προσώπου εντατικής ενυδάτωσης με βασιλικό πολτό
Εμπλουτισμενη με βασιλικό πολτό που παρέχει διπλή ενυδάτωση. Κάνει την επιδερμίδα απαλή και σφριγηλή. 
Την πήρα για extra ενυδάτωση τώρα που το δέρμα μου ταλαιπωρείται πολύ με τον ήλιο και την θάλασσα. Ότι κρέμα κι αν βάζω μετά την παραλία, το δέρμα μου την απορροφά αμέσως οπότε ήθελα κάτι πιο λιπαρό και ενυδατικό. Η τιμή του με ώθησε να την δοκιμάσω αφού τα 100ml κοστίζουν μόνο 3,90.


Foot Works δροσιστικό σπρέυ με παπάγια
Δρά σαν αποσμητικό ενώ παράλληλα δροσίζει και αναζωογονεί τα πόδια. Ιδανικό για ψεκασμό απευθείας στα πόδια(στο επάνω μέρος και στις πατούσες) ή και στα παπούτσια αφού αφήνει ένα πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ άρωμα!!! Κοστίζει 2,90 τα 100ml.

After sun cooling spray με βιταμίνη C
Ειδικά σχεδιασμένο με αλόη και βιταμίνη C γνωστές για την ιδιότητά τους να ενυδατώνουν και να καταπραύνουν την επιδερμίδα μετά την πολύωρη έκθεση στον ήλιο.Κοστίζει 4,90 τα 150ml.
Από όσο το δοκίμασα 1-2 φορές είναι πολύ δροσιστικό αλλά ως σπρέυ δεν μπορώ να πω ότι είναι τόσο ενυδατικό αφού απορροφάται πολύ γρήγορα και το δέρμα πιστεύω ότι χρειάζεται κάτι πιο κρεμώδες και πιο βαρύ από σπρέυ για να ενυδατωθεί μετά τον ήλιο. Έτσι καταλήγουμε στην επόμενη αγορά μου.


A-Care rich moisture crème for face,hand and body
Κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης για πρόσωπο, χέρια και σώμα με χαμομήλι και εκχυλίσματα βρώμης. Εντατική ενυδάτωση για όλη την οικογένεια, ιδανικό για την ευαίσθητη επιδερμίδα.
Χρειαζόμουν μια κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης και για το σώμα αφού ήδη τα πόδια μου μετά από κάποια μπάνια αφυδατώθηκαν τόσο που έσκασε το δέρμα μου και θύμιζε αυτό της χελώνας. Η χαμηλή τιμή του σε συνδυασμό με την αρκετή ποσότητά του με έκαναν να το αγοράσω για καθημερινή χρήση πριν και μετά τη θάλασσα για να επαναφέρω το δέρμα μου και να το ενυδατώσω βαθιά. Τα 400ml κοστίζουν 3,90.


Naturals detangling spray for dry/damaged hair with apricot and shea
Σπρέυ για ξεμπέρδεμα των μαλλιών εμπλουτισμένο με εκχυλίσματα βερίκοκου και βούτυρο από τον αφρικανικό καρπό Shea για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά. Ξεμπερδεύει τα μαλλιά και αποτρέπει το σπάσιμο. Αφήνει τα μαλλιά δυνατά,απαλά και περιποιημένα. 
Το άρωμά του το ερωτεύτηκα παρόλο που δεν είμαι λάτρης του βερύκοκου. Η χαμηλή τιμή  και σε αυτό το προιόν, το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση μετά τη θάλασσα αφού πια στις διακοπές λουζόμαστε κάθε μέρα και δεν θέλουμε κάτι βαρύ ή πολύ λιπαρό για τα μαλλιά μας. Τα 125ml κοστίζουν 3,50. 


Τελικά ξόδεψα 19,10 και πήρα 5 προιόντα που θα μου κρατήσουν για όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι και είναι ιδανικά για καθημερινή χρήση αφού έχουν να προσφέρουν μόνο ‘καλά’ στην επιδερμίδα μου και στα μαλλιά μου χωρίς να κινδυνέψω να κάνω πιο λιπαρό το δέρμα μου (κάποια είναι πιο βαριά-λιπαρά προιόντα) ή να καταστρέψω τα μαλλιά μου.


Πως σας φάνηκαν?
Έχετε κάποια προιόντα να μου προτείνετε εσείς για τις ανάγκες μου?
Περιμένω τα σχόλιά σας!!!



Όλα τα προιόντα από Avon μπορείτε να τα δείτε και να τα αποκτήσετε εδώ...


1 σχόλια:

Vanessa είπε...

Wonderful post...I like your pretty blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin?
let me know follow you then back.
Lovely greets nessa

Δημοσίευση σχολίου

 

Template by BloggerCandy.com

Queens Crown